Kızlar herkese iyi akşamlar ✋ size bir sorum olacak bebeğim 8 ay 3 günlük alt ön 2 dişimiz çıktı şuan ise yine alt önde çıkan soldaki dişinin yanında bir boşluk olup hemen yanında bi şişlik var ve bebeğim sürekli parmağını oraya götürerek orayla oynuyo. Diş çıkarmanın bi sırası var mağlum genelde alt ön 2 diş ve üst ön 2 diş çıkıyo. Bizim üstte bi belirtimiz yok yaşadınız mı böyle bir durum? Şimdiden teşekkür ederim ❤️