Anne13 zaten yemesin onları. Evde yapılanı seviyo çocuk demek ki. Yarı katı gıdalar hazırla mesela kabak dolması, veya omlet cok yumuşak olsun. Minik parçalar halinde parmağınla yanağının iç kısmına koy. Kaşıkla verme direkt elinle yedir. Ve Dilinin üzerine koyma yanağının iç kısmına koy. Yavaş yavaş çiğnemeyi anlayıp yapacaktır. Sen de karşısında çiğne. Çiğne kelimesini de kullan. Nasıl yapıldığını göster yani Önce ağzını açmayabilir, çıkartabilir, istemeyebilir ağlar ama alışıyor.