Hazalperi Kızlar henüz doğum yapmadım çalışıcam doğumdan sonra pompayı hemen almayacaktım ama şimdi kupon kazanmışım e bebekten lansinoh 300 e geliyor sizce alayım mı
ayazasaf Hazalperi ben mamjoo almıltım arkadaşım hem lansinoh hem medela. Lnsinohun emiş gücü çok çabuk gidiyor. Medela veya mamajoo tavsiye ederim 3 ünüde denedik
ayazasaf Hazalperi birde doğuma ne kadar var ? E bebekte şubat indirmleri oluyor o zaman daha uyguna gelir
AybarsMomy Hazalperi ben kullanıyorum ama bu hafta emzirme haftası sebebiyle indirim vardı teklisi 279 TL ikilisi 300e geliyorsa süper alın bnce. Ben memnunum tekli var bende
Gzdee92 Kuzum ben lansinoh kullanıyorum memnunum ama bence sen sürekli kullanacaksın avent al çok memnun kalırsın şimdiki aklım olsa kesin avent alırım çekim gücü ve süt getirme kapasitesi daha iyi diyor kullananlar
ayazasaf Hazalperi o zaman mamajoo alın lansinohtan hiç memnun kalmadı arkafaşım medela bozulunca garantiye yollamak için kullandı lansinohu normalde yarım saatte tüm memeyi boşaltırken lansinohla 1 saatten fazla sürdüğü için benden mamajoo olanı aldı onu kullandı