SDefneA Kızlar 1 aylık bebeğim var ve ben sütü çooookkkk seviyorum içsem gaz yapar mı gazdan çok korkuyorum bebeğimde olursa çok zor olur zaten arada gaz sancısı oluyor
duygukoc SDefneA her akşam yatarken koca bir kase nesquiklr süt tüketiyorum hamileykende böyleydim doğurdum hala aynı şekilde tüketiyorum çok şükür banada bebeğimede hiç gaz yapmadı rahatsız etmedi