Yigitalpsmomy Kubrasen93 kendi oğlumu gördüm bian ☺️ göğüs ucu yaram daha yeni iyilesti sayılır dişleri kasindigi icin bizi dişlik olarak kullaniyorlar
Kubrasen93 Yigitalpsmomy Zeynephatice kızlar bugun bi sorun olmazsa doktora da gidicez rutin kontrole bide ona sorucam bakalim nedicek Yanlis bi tepki vermekden korkuorum bebegime cunku meme reddide olabiliomus bu donemde 😥
Zeynephatice Kubrasen93 bizimde 2 dişimiz çıktı 7 aylığız geçengün ısırdı burnunu sıktım yapma bidaha dedim(nerden anlayacak demeyin anlıyolar)bidaha ısırmadı 😁
Yigitalpsmomy Kubrasen93 meme reddi olsa emmek istemez canim muhtemelen disleri çıkıyordur haliyle kaşınır acı çeker bebis
Drnk Kubrasen93 artık ileri boyutta benimki bence antibiyotikli krem falan toparlar diye düşünüyorum ama bugün 9. Ay asısı için saglık ocagına gidicem onlara bi sorucam