Asyazynp Okunyunca anladım ki aynı seyleri yaşamış çoğu anne. Ama şükür ki bende bebekle ilgili benimseyememe yok. Beni ayakta tutan.sey onun sevgisi. Benimde hiç bir şey yapasim yok yemek bulaşık dışarı bile çıkmak istemiyorum. İnsanlarla konuşmaya takatim yok. Konusasim da yok zaten😔