zeliihaaa bizimki hiç ağlamazdı😂 kaynanam yıkardı sonra eve geldik eşimle başbaşa kalınca iş başa düştü bir iki ağladı baya arkadaş larla yıkamak zorunda kaldım onlarda terübesiz oldukları için su yutturdu ağladı sonra anladık ki tecrübe artı huzur sıfır sorun☺️ Emdikten sonra tam neşesi yerindeyken giriyoruz eşim oynatıp güldürüyor ben yıkıyorum başını yıkarken bizi görmediği için sanırım bide su gidiyor ya yüzüne o zaman bazenleri ağlayabiliyor