Ecrinada ben bebeğim 3 günlükken aktardan aldıgım öğütülmemis rezene+kimyon karışımını bir cezve de kaynatarak bir çay kaşını bebeğime geri kalanı kendim içiyordum . 3 günde 1 muhakkak bebeğime veriyordum 1 cay kaşığı herhangi bir zararı olmadı aksine faydasu oldu hiç gaz problemi yasamadık bunun yanında önerim her yediğiniz yemeğinizi yaparken içerisinş toz kimyon atmayı unutmayınız. Ayrıca rezene kimyon cayını bir demlik de de kaynatıp soğukta tğketebilirsinşx istersenix her emzirmeden yarım saat önce bir bardak tüketin gaz olusumunu önler bebek te sizede bol sütler olur. Daha cok bilgi isterseniz @bebek_gelisim07 sayfama beklerim