Eliffffffff Bugün Lansinoh’un elektrikli göğüs pompalarından aldım. İndirimdeydi ikili aldım. Evde çalıştırdım göğsümden denedim. Güçlü çalışıyor ama doğumuma daha var. Sağma işlemi nasıl sizce? Kullananlar memnun mu
Giraysmom20 Eliffffffff bende çiftli olanı kullanıyorum çok memnunum çok güzel ve rahat göğüslerimi asla acıtmadı
prenses3509 Eliffffffff 10 aydır kullanıyorum teklı olanı hatta herhangı bır bozulma durumu olursa dıyede ıkıncısınıde aldım ☺ cok memnunum sütümü de arttırdı kavraması bebeğe en yakın olduğu için süt üretimini de güzel yapıyor memnun kalırsınız.
Mrvb99 Eliffffffff ben tekli aldım çok memnunum bazen diyorum keşke ikili alsaydım ama teklide çok iyi işimi görüyor hatta ilk ay medela hastane pompası kiraladım kendi pompam olmasına rağmen güvenemedim ama hiç gerek yokmuş hayırlı olsun güzel günlerde kullanın
Eliffffffff Sinifcianne Sütü sağarken pompayı elinizle mi tutuyorsunuz? Vakumla göğüse yapışıyor mu? Ben çok bastırmadım. Elimle tuttum
Eliffffffff Baran_agah46 E bebekten aldım. Emzirme haftası olduğu için bazı ürünler indirimliydi. 450′den 350′ye düşmüş. Başka sitelerde de bu fiyata satılıyor da e bebek indirim diye yazmış bu fiyatı 😁
Cansuyasar Eliffffffff 9 ay kullandım çok memnun kaldım bence piyasadaki en iyi göğüs pompasını almışsınız güle güle kullanin😊🤗
Baran_agah46 Eliffffffff bu arada daha doğum yapmamışsınız,sağım yapmayın ,erken doğuma sebep olabilir diye biliyorum
Baran_agah46 Eliffffffff şansıma 🤦♀️🤦♀️ Ben de maalesef makinamı düşürüp kırdım salı koştur koştur gidip ebebekten 450 ye aldım ,nasip işte 🤦♀️
BihterK Bebeğim 13 günlük ikilisi var kesinlikle harika asla meme ucumu yara yapmadı inanılmaz çekiş gücü var ayrıca önce memeye masaj yaptırıp rahatlatıyor daha sonra da sütü çekiyor
petek-badee Eliffffffff kullandım kuzu çok şükür gayet verimli. Yarım saatte 120 cc cıkıordu göğsümde hc acımadı. Mastit oldum beni o rahatlattı
Alisaaaaa Eliffffffff teklisini kullanıyorum kızım 12 günlük çok memnunum iyiki almışım dediğim şeylerden biri☺️Çekim gücü gayet başarılı
Eliffffffff Alisaaaaa Sütü sağarken pompayı elinizle mi tutuyorsunuz? Vakumla göğüse yapışıyor mu? Ben çok bastırmadım. Elimle tuttum
Eliffffffff Baran_agah46 Sütü sağarken pompayı elinizle mi tutuyorsunuz? Vakumla göğüse yapışıyor mu? Ben çok bastırmadım. Elimle tuttum