44760 ben mastit oldum iğrençti ama makineyle sağarak kurtuldum. Her emzirmenin arsından makineyle (elle düzelmesi zor) uzun uzun sağın. Süt gelmese bile sağın, sağarken göğsünüzü elinizle sıkıştırıp sağma hareketleri yapın. Düzenli bu şekilde sağarsanız (günde 5-6 kez) düzelirsiniz. Sonra da bebek büyüyüp 60 cc filan içebilene kadar emzirme sonrası sağım yapın. Sağdığınız sütü de aüt poşetleriyle buzluğa atın, sütünüz yetmediği zaman onlardan kullanırsınız.