Oge Oğlum bugün 4 ay 13 günlük ve dönmeyi başladı elhamdülillah. Sevdi gibi dönmeyi sürekli dönmek istiyor 😂 altını değişmekte zorlandım bugün. Ama çok güzel bir şeymiş her yeni şeyine şahit olmak. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲💕
calikusu Amin inşallah benim oğlumda yan dönüyor şimdilik daha tam dönmeyi çözemedi 2 ay 25 günlük 😂😂bu hali ile bezi zor değişiyorum hepten dönse naparim bilmem Allah kolaylık versin kardeşim
Oge calikusu tşk ederim canım Allah razı olsun darısı size inşallah 🥰 benim oğlumda iki aylıkken yan dönmeye başlamıştı. Şimdi de oturacağı günü bekliyorum 🥰
Oge Esilanur şuan ayınıyız 😢 iş yapmak da ne babası varsa o bakıyor o zaman yapıyorum. Yoksa da onu bekliyorum😂 çok zor geçiyor üçüncü ayda her şey iyiydi şimdi hep kucak istiyor