Sebat321 Merhaba arkadaşlar , oğlumun aşırı gazı var ne kullandıysak geçmedi üstelik 5 ayı doldurmamıza rağmen azalmadı . Herkes senden geçiyordur diyor. Ben de fit & alive gasicon gaz damlasını kullanmaya karar verdim . Aranızda kullanan var mı ?
anneadayi Sebat321 ben kullanıyorum hatta buradan birisine önerdim ama kimdi hatırlamıyorum. oğlum 3 aylık 2,5 ayından beri kullanıyorum oğlum rahatladı benim gazımda rahat çıkyor. Reklamını eylulonline yapmış benimde aktif bir hesabım var takipçilerim gönderdi denemekten zarar gelmez diyerek denedim ve gerçekten işime yaradı sizde deneyin derim ugurbocegimm Sebat321
Seda_123 Sebat321 Valla eylül öztürkten biliyorum bunu takipçilerine hep bunu öneriyor kullananlarda çok memnun yorumlarıda okumuştum
Sebat321 anneadayi ayy inşallah peki ne kadar kullanıyorsunuz gün kaç kez ve miktar olarak ne kadar ?
Dyunak Ben kullandım bitti bile ama çok bir faydasını görmedim bebeğim hala aynı şekilde devam ediyor gaz sancısına. marka Eylül Öztürk’ün kendi markasiymis sonradan öğrendim tabiki kendi ürününü öve öve bitiremeyecek