ant331 Vallahi bende sıkıldım artik acaba demekten. 3. bebegime kurtaj oldum maalesef. yinr ayni olur diye korkuyorum ve uzun bi sure dusunmuyoruz rabbim olmayanlara versin. bende surekli kist oluyor 2. doğumdan sonra kayboldu her ay ayni gun olmasa bile mutlaka 1 ay icerisinde oluyordum bi kac gun gecikme ile o da emzirdigim icin olabilir. ama bazen sol kasik da agrim oluyor ve bu kadar uzun sure olmamazlik yapmazdı yine kist olusmus olabilir. su an adetlerdeyim bakalim giderim insallh doktora bi gün.