Balkiz Kızlar bugün gündüz düştü küçük komodin hemen hastaneye gittik röntgen çekildi kırık yok ama yinede atelle çok sıkı sardılar çıkarmasın diye çorap giydirdim ama çorap iyice sıktı çok cani acıdı diye şimdi uyurken çıkardım ama nasıl yaptıysa ateli sökmüş çıkarmış şimdi alıp hastaneye görürsem çok çok aglaticaklar gayet rahat uyuyor ama ne yapsam bilemedim :( kırık yok tırnağı ve parmak ucu morardı sislikte yok çok fazla
Mrv-_- Balkiz korkmayın uyanınca eşiniz sarsın, çok aşırı sıkmaya gerek yok atelin demiri tutar zaten, hastaneden de önlem amaçlı sarmışlardır hafif incinme varsa bilmeden çok yüklenip daha kötü yapmasın diye. Çok geçmiş olsun.
busra37 Balkiz bi deneyin doktorun sardığı gibi olmazsa mutlaka götürün. Kızımın bacağı çatlamıştı 1ay alçıda kaldı daha yaşına girmeden çok zordur biliyorum. Rabbim şifasını versin dikkst edin