Yakisiklininannesi hanımlar merhaba biz 5.5 ayi devirdik şimdiye kadar philips aventin emzigini kullaniyoduk bugun itibariyle emziklerin ikisini de kaybettik düşürdük galiba bi yerde varsa öneriniz sevinirim