İyi akşamlar bahsettiğiniz gaz ilacını bilmiyorum ben metsil,biogayya kullandım ama fayda görmedim çok fazla gazlı ve huysuz bi oğlum var. Ben çareyi bitkisel yağların özünden oluşan Aguline diye şurup var içeriği bitkisel yağlar ilaç değil çok faydasını gördüm kullanmaya başlayınca bebeğim sakinledi gaz çıkarabildi uykuları düzene bindi 45 tl fiyatı var dene bence hem bitkisel olduğu için bebeğine ilaç vermemiş olursun.