Denp ay super olur vala 😁belki öyle hedef tutarım inat yaprm zayiflarm😁 benim sorunum bu fazla yiyiyorum hamur şeyleri hiç yemyrm ekmek tuketyrm tatlıda sadece çikolata tuketyrm nadiren diğer tatlılar oluyr okdr ve bugün 3 litre su içtim yemekleride azaltsam olabilir aslinda bide bisey diycm sizce kendime göre bir tabak ayırıp içine az az şeylermi koyiyim çok az koyym gözümde büyütüm hayal kurym ne yapaym 😁😁bana bisey soyleyn