PrensesimDuru Kızlar kızımı Bugün banyo yaptırırken koltuk altında pişik fark ettim normal mi bu ? Pişik kremi sürdüm ama tavsiyeniz var mı? Korktum. Bu arada 3-4 gündür uyumuyor 8. Hafta atağı diye düşünüyorum ama Koltuk altı acıdığı için mi? Üzülüyorum ya
Lidya-t PrensesimDuru Hava almayınca boyunda ve koltuk altında pişik oluyor normal canım. Sıkıntı etme bebek yapı ya da losyon sür sabaha geçer.
SeymaBeyza PrensesimDuru Benim kizimda da olur.Duzenli banyo yapinca gecer.Ben sudocrem suruyorum cabucak geciyor koltukaltina.
PrensesimDuru Lidya-t ya çok kötü olmuş ben de korktum yarın da onu süreyim o zaman teşekkür ederim canım😊
PrensesimDuru SeymaBeyza ya 3 günde bir yapıyorum evin biraz serin olduğu için ama 2 günde bir yaptırayım artık