mom--98 yorumları okumadım amamutlaka el kadar bebeğe bağırılırmı, psikolojinz bozuk vs onu diyen tüm annelerin çocukları sakin ve uyuyor o yüzden laf söylemek kolay bu durumun içinde olmayan anlayamaz.. Bende tek başıma büyütüyorum ve gerçekten çok zor.. Uykusuzluk değil de bebeğin sürekli nedensizce ağlaması çok yoruyor ve yıpratıcı oluyor insanız ve onun gelmesi ile herşeyimiz değişti kolay değil tabi ki yeri gelecek bağırıp ağlayacağım.. Kuş beyinli biri çıkıp şimdi bu yoruma der ki doğurmasaydın o zaman🤦🏻♀️ yardım edecek bebeğe bakacak birileri vardır veya bebeği sakindir anlamayacaktır anlamasın..