melikeeomeer Kizlar daha yeni tazecik anneyim dikislerimin zorluğu derken birde boynum tutuldu ameliyattan sonra oluyo diyolar baş ağrısı ve boyun tutulması ne yapmam gerekiyo geçmesi için inanın dikişlerimin acısını unuttum boynumun tutulmasıyla :(
Nagi611 melikeeomeer bana da aynı şeyler oldu . doktorum kafeinli şeyler tüketmemi söyledi. Ve bol su. Ben de bi kaç kez kahve içtim ve gerçekten tak diye kesildi
Aysu01- melikeeomeer kremler ve en önemlisi Nescafe ve bol su hem sütün olur hemde daha norkozun etkisi ben 2 3 ay belim agrimisti kahve içtim 1 hafta içinde birşey kalmadi
SydNhr melikeeomeer aynı durumu ben de yaşadım canım daha dikişim düşmedi 24 günlük olduk. Baş ağrın kahveyle ve dikloronla geçer. Boynun kesin emzirirken tutulmuştur. Hem çok terliyorsundur emzirirken. Boynuna omzuna muhakkak ince bir havlu koy terleyince değiştir. Şarıl şarıl ter akıyor ilk zaman 😅 rüzgarda esintide kalma. Benim de aynıları oldu geçiyor moralini yüksek tut
neslihansrt Sıcak su torbası tut canım bide dikloron ağrı kesici kremle masaj yapsın eşin, bendede aynısı olmuştu hemşire böyle yapmamızı söylemişti işe yaradı geçmiş olsun
Puki melikeeomeer anam aylarca sürüyor 8 aylık oldu benim bebe hala geçmedi , bel agrısı boyun agrısı sancısı , bu hafta doktora gidicem . Ne diye spinal olduysam 😕
Aslmra80 melikeeomeer o bendede oldu malesef ölüyorum sandım ama bir süre sonra boyun ağrısı gidiyor baş ağrısı kaldı bende oda uykusuzluktan mı bilmiyorum