Doktor son kontrolünde bebeğim 7 kg gelince 7.300 olması gerekirdi dedi mamaya başlamanızı önerdi sizlerde durum nasıl şuana kadar anne sütü hep verdim ek gıdaya geçerim diye manada başlatmak istemiyorum boyuda 64.5 cm geldi sizlerde durum nasıl arkadaşlar kilosu düşük mü sizcede ???