Merhabalar,
benim bebeğim 8.5 aylık ancak düzenli hiç biley yemiyor. Onun için çorba, püre, yumurta, omlet, pankek, meyve yoğurt hepsini denedim canı isterse sadece 3 kez ağzını açıyor sonra istemiyor. Kilosu ve gelişimi oldukça iyi, iki ay önden bile gidiyor. 6. Ayda tadımlara başlamama rağmen şimdi hiç bi şey yemek istemiyor. Kaşığı görünce ağzını kitliyor biraz elimle yedirebiliyorum. Acaba blw mi denesem diye düşündüm sebzeleri parmak parmak doğrayıp buharda pişirip verdim ama dokunamadı bile… her şeyi ağzına götürürken yiyecek bir şey eline verdiğimde asla almıyor atıyor. Sütüm iyi çok şükür emiyor ama ek gıdaya doğru düzgün başlayamadık. kendimi çok yetersiz hissediyorum.