Nnil benimki 4.5 aylık mamayla besleniyor, sadece gece mamasına hip 4.ay pirinçli kaşık maması katıyorum biraz koyu sekilde veriyorum daha çok sevdi tok tutuyor yoksa doymuyor saat başı uyanıyordu, biz yemek yerken oda çiğneme hareketi yapmaya başladı bende gündüzleri kaşıkla az az veriyorum öğrensin diye sevdi baya 4 5 kaşık yiyor o şekilde, diğer tadimlara da 6 da başlarım herhalde diyorum,çünkü sindirime hazır olmuyormus çok erken başlamak iyi değil bence