mrsbean 8 ay 20 günlük olduk bile 8.ayda ben eline vermeye başladım bazı anneler 6.ayda başlıyor ama ben oğluma göre davrandım çiğnemeyi iyice öğrenince yani.Su an parmak boyutunda kesip veriyorum kavun,muz,salatalık vs yiyor şükür.Demem o ki acele etmeyin bebeğinizi takipleyin.Ben ilk havucla başladım,patates,kabak,yoğurt sonra meyveler.Bu arada kendi yaptığım tarhanadan veriyorum 7 aydan beridir çok seviyor tuzsuz ama baharatli içinde sogan,nohut,mercimek,kapya biber her şey var.Alerji vs olmadı.Yumurtaya tepki verdi 7.ayinda 3 gündür tekrar denedim geçmiş çok şükür şu an yok.Tel şehriyeyi haşlayıp üzerine sarımsaklı yoğurt yapıyorum üstüne de tereyağlı tatlı biber sos koyuyorum azıcık çok seviyor.Tavsiyemdir yapın kaç arkadaşıma söylediysem bebekler bayılarak yemiş :).