Baloglum123 zaten başlar başlamaz düzenli bir yeme rutini olmayacak. Önce tadım yaptıracaksınız yavaş yavaş artacak miktarlar. Bu arada o katı gıda yemeye alışırken sindirim sistemi vs de yeni besinlere alışacak. Bu arada anne sütü yoksa mama içmeye devam edecek ama ne zaman keseceğinizi doktorunuza sormanız uygun olur. Bazen yemiyorlar reddediyorlar ek gıdayı ya da azıcık yiyorlar. Yani bir düzen olana kadar mecbur vermeniz gerek