[silindi] Kızlar 1ay 4 günlük anneyim. Yeni anneyim ilk bebeğim yani bebeğimin yüzü isilik gibi kıpkırmızı napsam geçer. Cok üzülüyorum bu duruma yüzünü gördükçe canım yanıyor 😭
xbirisi [silindi] o bebeklerde normal ve çabuk geçen bir şey. genelde sıcaktan, terden oluyor diye biliyorum. banyo yaptırın geçer
asyali [silindi] sıcaktan mı oluyor kalın giydirmeyin birde günlük duş aldırın.onun dışında bizimde olmuştu ama alerjinikmis şampuanı degsitirnce geçmişti. Sağlıkla büyüsün minnoş 🖤
Nadiss [silindi] bizimde oldu geçti helede erkek bebekse sıcağı hiç sevmez dedikleri gibi serin tutun
Egeileannesi [silindi] o oluyor zamanla geçiyor endişe etmeyin ☺️ Mustelanın losyonunu sürdüm ben hep
[silindi] Lidya-t cok üzülüyorum ben kızım beyaz tenli kıpkırmızı bide herkes beni suclu yor yok iyi bakmıyorsun yok yediğine dikkat etmiyorsun diye yok fotoğrafını paylaştın nazar değdi diye 😭
Lidya-t [silindi] Ya saçmalamasınlar niye bakamayasınız bazen elimizde olmadan olabiliyor çoğu şey Allah beterinden korusun kızarıklık falan geçen şeyler. Nazar da değdiğini düşünmüyorum ilk günden beri atıyorum telefondan falan nazar değmez merak etmeyin.
TinkyWinky [silindi] ah şu herkes yok mu her şeyi en iyi onlar biliyormuş gibi konuşurlar insanı psikolojik olarak yıpratırlar 🙄Kulağını tıka herkese he de geç lütfen 🙏😒
[silindi] N-nil 1 haftadır nerdeyse ilk az azdı 3 gündür fazla bugünde daha cok yani beşinde boynunda da var ama yüzü daha cok
yesimselcuk Bizimde olmuştu doktorumuz krem önermedi. Hergün duş aldırın ve gün içinde temiz bir bezi ıslatarak yüzünü silinki gözenekleri tıkanmasın geçer böylelikle 🙏🏽
songul1398 [silindi] Ben ebeye ve doktora sorduğum da hormonlardan çıkar geçer kendiliğinden dediler bizimde öyle karnında da çıktı hatta yüzünde ki de azaldı
Mickeylover [silindi] canım bizdede oldu mustela temizleme suyu ile sabah akşam silip hassas ciltler işin kremini sürdm bir hafta boyunca. Göğsüne inmeye başlamıştı doktorum çok az kortizonlu ilaç yazdı ama onu ben yüzüne sürmedim. Atlattık kolayca. Üzülme temizleme suyu çok iyi geliyor. Bir de çok kalın giydirme bebeğini sık yıka.
TinkyWinky Benim bebede de çıkmıştı alerji mi diye endişelenmiştim ama hormonlardanmış geçici bir durum telaş etmeyin.Uyurken kaybolurdu ağladığında felan belirirdi tekrardan , şu an yok geçti gitti ☺️
[silindi] TinkyWinky aynen uyurken geciyor kızarıklık uyanınca sıkınca kendini kıpkırmızı yanıyor yüzü seninki nasıl geçti
HavvaHilal Benimde bebeğimde olmuştu, dr süt alerjisi olabilir demişti bide hipokort die bi krem verdi, 2 günden fazla kullanma dedi, kremi 1 gün kullandım geçti, ama siz muhakkak doktorunuza danışın
TinkyWinky [silindi] hiç bir şey yapmadım her gün duş aldırdım , krem vs sürmedim .Zamanla geçti gitti şu an 2.5 aylığız