Balkiz_ ilk bebegin sanırım ondan sana öyle geliodur kızımda bende öyleydim ve 2 yasına girdi yeni bıraktı gece sütünü ama alısmıs hala uyanır gece mızırdar geri uyur oglumda tecrübeliydm ama anne yüregi işte ondada gece uyandıkca verdim sütü smdi 1 yasını doldurdu saat bası uyanıo bitane daha cocgm olursa tekrar bu hatayı yapmıycam cnkü cocuk bi zman snra ona ihtiyacı oldgu icin dgl alıstıgı için istyo 🤷♀️🤷♀️