Sevdabuyuk Bebeğim 11 günlük uyurken de uyanıkken de hırıltı gibi ses çıkarıyor bazen aşırı ses çıkarıyor normal mi yaşayan var mı?
duygukoc Sevdabuyuk 24 günlük bebeğim hep garip garip sesler çıkıyortıyor genelde geceleri hırıltısı oluyor
Fatmaaaa Sevdabuyuk bebeklerin burun tarafındaki kemik yada kıkırdağı olması gerekenden daha yumuşak oluyormuş o hırıltı oyüzdenmiş dr m bana öle sölemişti benim kızımda da vardı aynısı 😊 büyüdükçe geçer demişti
Salisssimm Sevdabuyuk burnu tıkalı olabilir biz öyle durumlarda serum fizyolojik sıkıp burun aspiratörüyle temizliyoruz burnunu geçiyor
Fatmaaaa Miracc2420 dr m zamanla geçer dedi.bıngıldak bile uzun sürede kapanıyor genelde buda anca sertleşiyor demekki
Semam Sevdabuyuk Benimkide sürekli hiriltiliydi doktorumuz burnunu temizle günde 4 5 kez yapabilirsin serum fizyolojik demişti. Yaptım yaptım yavaş yavaş kesildi o hırıltı 😊 burnunu temizlemeyi deneyebilirsin 😊
Serapylmz36 Sevdabuyuk burnu ve göğsü tıkalıdır canım. Otribebe burun adaptörüyle burnunu temizle hiçbirsey kalmaz ☺️☺️
Fatmaaaa Sevdabuyuk normal dedi dr muz hatta geniz eti olabilir mi demiştim oda 2 yaşından sonra ortaya çıkar olsa bile şimdi olmaz dedi.siz yinede bi muayene ettirin içiniz rahat etsin belki üşütmüştür
Miracc2420 Fatmaaaa demekki ama cok sinir bozucu bisey tekrar doktora götürmek istiyorum virus yuzunden goturemiyorum
Fatmaaaa Miracc2420 evet öle insan acaba üşüttü mü diye de hep tedirgin oluyor sürekli burnunu temizliyorum artık