Asl90 Kızlar 1 aylık bebeğimin dilinde beyaz lekeler var pamukçuk yani ,sağlık ocağındaki doktor karbonatlı su ile sil dedi ama internette yanlış bi yöntem olarak geçiyor. Bilgisi olan yada karbonatlı su kullanıp işe yarayan var mı
N-nil Asl90 ben silmiştim geçmişti. Bana doktor demişti göğüs pedi yada peçete koyuyorsan ondan oluyor yada sudyen de süt kalıyorsa
Deletedmom60 Asl90 ben sildim gecti boğazına kadar yayılmıstı ve candı-pak diye bitkisel bi sprey verdi doktoru günde 3 puf ondan sıktım
cCcansuU Asl90 daha dün sildim banada doktorum bir ilaç cerdi bu ilacı bir sefer ver dedi sonra hep karbanıylı su ile sil dedi 2 aylık olduk ama dün yine vardı sildim tertemiz yarım cay bardagı ılık suya bir cay kasıgı karbonat atın ve tülbentle silin bence tabi yine siz bilirsiniz o pamukçular göğüs yarasıda yapıyormus doktorum öyle söyledi
Blz01 Asl90 karadut şurubu alın mendili batırın onu emsin gün içinde yapın bide dr bi ilaç vermişti bize oda işe yaradı
Seyda211118 Burcuburcu1 mukostatin kullanmayın bence karbonatlı tuzlu su kullanın aynı işlevi görüyor en azından kimyasal değil
Dilaranne cCcansuU 9 aylık oğlum ağzı pamukçuk olmuş ağzını açamıyorum galiba tadı gidiyo yüzü burusuyo 😔 nasıl sürüyosunuz parmağınıza tülbent geçirip ağzına mı sokuyosunuz yoksa ucunu ıslatıp mı ağzına sokuyosunuz ben mi beceriksizim bilmiyorum 😒
cCcansuU Dilaranne canım işaret parmagıma tek kat tülbenti sarıyorum karbonatlı suya batırıp oarmagımı agzında gezdiriyorum ılık su ile 9 aylık bebek agzını pek acmaztabi bir kere tadını alıncabenimki daha iki aylık rahatca siliyorum oyunla felan kandırabilirsiniz diye düsünüyorum 🤷🏻♀️💋
Nazturan Boş bol su içir su ile geçmese damla al doktorda n ben su içirdim bide damla kullandım geçti ama 3 aylıktan sonra geçti
Masal61 Asl90 Mikostatin di sanırım adı canım onu kullanıyordum ve arada siliyordum dilini öyle geçti şükür
Funique Bür çay kaşığı Karbonat çay bardağına koy canım ılık su olsun mendille ağzının içini sil ama sadece o yetmiyor her iki memenin baş kısımlarını da karbonatlı suyla silmen lazım karbonatlı bir kaba da kullanıyorsan emziklerini biberonlarını koy onları da her defasında dezenfekte et bunu 3-4 gün boyunca yap eğer anne sütü emiyorsa 2 günde geçer eğer geçmezse de doktoruna git bir damla veriyor en kötü öyle geçer ama önce karbonatı dene benim öyle geçti
Asl90 Funique günde bir kez mi yapıyorum bide parmağımla yapamadım ben kulak çubuğu kullandım olur heralde