Cgdmtnc 10 aylık bebeğim bir süredir sürekli ısırmaya başladı bunu oyun haline getirdi galiba, sevimli sevimli gülerek yanaşıp pat ısırıyor. Nasıl tepki vermem lazım bu şekilde devam ederse ilerleyen zamanlar da sıkıntı olabilir diye düşünüyorum
MaviPanterAnne Cgdmtnc 15 aylıktan merhaba✋ Avına sessizce sevimli bir şekilde yapışık pat diye ısırıyor ve henüz bir çözüm bulamadım🤦♀️
Nil614kara Cgdmtnc 17 aylıktan merhaba ✋kucagımdayken omzumu pat diye kapıyor poposunu yıkarken bacagımı kapıyor ısırma diyorum yapma kızım diyorum dinlemiyor heryerin mosmor oldu resmen dişlerini etime geciriyor bende bi cözüm bulamadım hala 😑
Ahimess Cgdmtnc engellemeniz zor yeğenim herkesi ısırırdı ablam uyarırdı dikkat edin isirabilir diye sonradan geçti tabikide o aylarda öyle oluyor ☺️