1,5 aylık kızım var , dünden beri ishal beni emer emmez kakasını yapıyor bir kere kırmızı damarlı kaka gördüm ve iki kere sümüksü yapmıştı . Böğürüyor ama kusmuyor ve ağzına hep köpük yapıyor . Sürekli uyku halinde hep uyuyor. Hastaneye gittim kan ve kaka tahlili yaptı temiz dedi eve yolladı. Ama hala aynı durumdayız napacağımı şaşırdım benim durmumda olan var mı neden böyle oluyor ne yapmalıyım 😓😭