Kızlar ben 3 temmuzda doğum yaptım ve hala adet olmadım doğum kontrol hapı kullanıyorum ama emzirdigom için düşük bir hap vermişlerdi ama ben yaklaşık 1.5 aydır emzirmiyorum ve karnım belim ağrıyor ama bir türlü adet olamıyorum hamile olduğum zamanda bu ağrılar oluyordu sizce öyle bir ihtimal var mı? Çünkü internette okuduguma göre doğumdan sonra adet olmadan yumurtlama dönemi başlamıyor başına böyle bir şey gelen var mı acaba ?