Ya uykuya geçiş için hangi makaleyi, hangi eğitimi okusam bir rutin oluşturun yazıyor ve örneklerinde mutlaka banyo var. Banyo olmazsa eksik rutin oluşturmuşum hissiyatı oluyor bende. Ama her akşam da tekrarlayamam bir de büyük oğlum var. Yorgunlugum var uykusuzlugum var. 🤦🏻♀️😔 Banyosuz rutin oluşturup bunu benimsetmis anneler yardımcı olabilir mi bana? Saat kaç gibi başlayıp nasıl takip etmeli? Bebeğim 3ay 7 günlük