Sibel52 kimse bilmiyor ki onu 😊 benim kızım da 3 aya kadar kendi kendine hareket edene kadar çok gazi vardı hicbir şey fayda etmiyordu ama kendiliğinden geçti bu bir süreç büyüme atağı gibi bir şey kabullenip p halinin tadını çıkaracaksın endişelenme eminim çok sağlıklıdır bebeğin