Mariiiin1 bende bu sabah 9:30 da yaptırdım o an ağladı sustu ateşi falan çıkmadı fazla da huzursuzlanmadı diye seviniyodum şurupta vermedim ateş yok diye ,3 saat sonra bi ağlamaya başladı demekki ağrı yaptı çok ağırmış bu aşılar böyle bi ağlama yok ne yaptıysam susmuyo meme almıyo,şurubu verdim uyudu azz bi sakinleşti.eve gelşr gelmez şurup vermem lazımdı beklemeden bebek mahvoldu ya