Nadiss Bebeğim 36 günlük normalde molfix kullanıyordum doğduğu günden beri ama miniesi denemek istedim aldım molfixe göre çok ince gibi duruyor sızdırma , veya pişik yapma durumu var mı ? Biraz bez ince durunca sızdırma yapar gibi hissettim
Betss Nadiss ben kullanıyorum canım bebeğim 2 aylık oldu hiç Bi sorun yaşamadık şimdiye kadar memnunum yani. Ama bebekten bebeğe değişebilir tabi.
Morcivert061 Nadiss bizde pişik yaptı ama kullanıp memnun Kalanda vardı ben molfix kullanıyorum hiç sıkıntı yasamadım
[silindi] Benim oğlumda kullandi uzun zaman minies bezi ama sızdırma veya pişik durumu olmadı. Aslında bu çocuktan çocuğa değişir onu siz kullanmadan bilemezsiniz.