Sude Merhaba güzel anneler 🌸 bebekleriniz ne zaman konuşmaya başladı?? Benim kızım 20 aylık sadece anne baba dede gibi şeyler söylüyo .. kız çocukları erken konuşur derler ama bilemedim 🙈
MuhammedAmine Sude Oğlum 21 aylık 2 li kelimelere geçti bu ay . Anne ver , anne al , baba gel , anne mama , anne al , baba gitti , anne düştüm gibi 2 li cümleleri var . Henüz akıcı konuşmuyor bunun için bence daha çok çok erken
Selenay Sude valla suan 18 aylık ne desek kelime olarak tekrarlıyor tabiki mükemmel düzgünlükte çıkartamıyor ama ağzımızdan cıkanı söylemeye çalısıyor bi sürü kelimesi var suan biz ailecek herşeyi yaparken kızımada anlatıp yapıyoruz anlasın veya anlamasın bi iş yaparken bile anlatıyoruz hep bu yüzden çabuk kaptığını düşünüyorum 😊sizde böyle yapabilirsiniz diye söylemek istedim
Sude Teşekkürler cevap verdiğiniz için zateb 4 yaşına kadar normalmiş ama benim yapabileceğim bişey var mı onu merak ediyorum aslında ❤️