yunusbusvik2011 Canım annelerim 4 aylık bi oğlum var. Bir haftadır emerken ağlıyor. Süt zamanla azalır mı ya da yetmemesi gibi bir şey olabilir mi? Neden ağlıyor olabilir?
Senemmm11 yunusbusvik2011 4.ay atağı olabilir. Google da atak hesaplama yazın. Normal doğum yaptıysanız doğum tarihini sezaryen yaptıysanız da doktorum tahmini olarak söylediği doğum tarihini yazın hesaplama yapın bakalım bi. Atak döneminde de iştahsızlık yeme uyku problemi oluyor
yunusbusvik2011 Senemmm11 onu hesaplayamadım erken doğum yaptığım için. Bir de ilk bebeğim. Çok bilgim yok açıkçası
Senemmm11 yunusbusvik2011 şöyle söyleyim mesela siz doktora kontrole gittiğinizde size tahmini bi doğum tarihi söylüyor ya onu yazacaksınız oraya
Senemmm11 yunusbusvik2011 dayancaz artık. Bizimde 3 gün sonra atak haftası bakalım neler bekliyor beni 😩