Oğlum 3 ay 13 günlük avent antikolik kullanıyoduk biberon olarak ama artık küçük gelmeye başladı sorum şu avent natural cam biberonmu yoksa pp biberonmu hangisi daha iyi gaz yapmaz çünkü antikolik biberonumuzdan cok memnunduk ucu artık küçük gelmeye başladı mama kıvamlatıcı kullandığımız için o yüzden hangisi daha iyi sizce.