Kızlar 57 günlük bebeğim var geceleri 3te bir başlıyor ıkınmaya bağırıyor resmen küçücük bebe. 3 e kadar da uykusunda da ıkınıyo. O kadar ıkınıyor ki koyduğum yerden yer değiştirmiş oluyor bir sürü gaz damlası denedim ama hala aynı:( sanırım çözümü zaman ne dersiniz ?