Oğlum ufaktan yürümeye başladı malum havalar da soğudu😏 Hep yürümeye baslarsa lolipop modelini alırım diyordum ama onunda arkası açık bu mevsimde giyilmez gibi . Şimdi nasıl bir modelini almalı bot tarzı olanlara bakındım netten ağır bir ayakkabıya benziyor taşıyamaz gibi bir his oluştu bende 😊haksız mıyım yoksa? kullanan anneler ne önerirsiniz 🎈