Merhaba hanımlar 5+3 günlük bir bebeğim var süt sağmaya kalkmıştım Bebeğim o sırada uyurken yatağından düştü hiç ağlamadı aşı yapılırken de pek ağlamaz canı yandığında da çok tepki veren bir bebek değil o yüzden verdim bu detayı ama biz babasıyla çok korktuk her yerine baktım herhangi birşey göremedim 2 saat uyutmadım kıvrandı yavrum uykusuzluktan başına gelenler neler yaptınız doktora götürmek istedim ama eşim bişiy yok gerek yok dedi yanlış mı yaptım acaba ?