Linaguven ilk üç gün alıştırma yaptım ilk bi tatlı kaşığı sonra bi yemek kaşığı sonra kavanozun yarısı… bugün 1 hafta olcak ek gıdaya geçeli. Sadece öğle saatinde bir kavanozu bitiriyor ve bir öğün atlamış oluyoruz. Bi meyveyi yada sebzeyı alerjı yaparmı dıye 3 gun kuralına uymadım sadece hergun farklı çeşit denedım bi sorun yok şimdilik.. sadece havuç yerse turuncu muz yerse siyah alacalı kaka yapıyor umarım normaldir bunlarda