Merhaba bebegım 2 ay 11 gunluk makatında catlak oldugu için tuvaletını yapamıyordu ve bazen kabız oluyordu en son doktor kontrolumuzde bebegımın bagırsagının normalden uZun oldugunu buNdan dolayı ya bıyopsı alınacagınamelıyatla fazlalıgın alınması gerektıgı gıbı bı suru sey soyledı doktor bu gıbı bı durumu yasayan var mı acaba