Sema10 dunyaninenguzelkokusu bence kendi karar veriyor ben doğduğundan beri veriyorum suyunu içiyor istemediği zaman ucuyla oynuyor su güzeldir bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum
iki_prens_annesi_ dunyaninenguzelkokusu ben 30 cc dolduruyorum kucuk biberona ara ara teklif ediyorum ek gida verirken kesinlikle veriyorum o zaman cok.iciyo 30 ccyi bitirirse yenisini dolduruyorum 7 aylık olunca suluk alcam bi gunde onu bitirtmeye caliscam sucok faydali çünkü