Bebeğim 4 aylık doğduğundan beri beni emmedi. Sağarak verdim hep. Sürekli mastit oluyorum en son doktor sulcid verdi 20 günlük bir tedavi süreci olacakmış. Ben sütümü vermeye devam ettim ama zorla içmeye başladı meğer sütümün tadı değişmiş ilaçtan. Doktor sağ ve dök dedi. Devam sütüne başladık ama bebeğim onuda içmiyor. Suyu içiyor süt içmek istemiyor. Çok ağlıyor aç ama içmiyor. Uyku arası iciriyordum şimdi onada kanmıyor yine bağırıyor ne yapacam çok caresizim