İyi günler bilen var mi acaba geçen hafta yüksek ateş geçirdik altıncı hastalıkmış bu günlerde de ateş hep 37 37.3 arası çıkıp düşüyor normale gelse de biraz sonra geri otuz yedilere çıkıyor . Bunun ateş olmadığını biliyorum ama hiç böyle olmazdı doktor randevumuz da haftaya . Böyle yaşayan var mı acaba hastalık belirtisi felan mıdır devam ederse düzgün bi hastaneye de götüreceğiz sadece şuan bilgi amaçlı soruyorum yaşayan var mı