Kızım 3 ay 15 günlük bugün banyo yaptırmak için kıyafeti çıkardığımda verem aşısının olduğu kolu kızarmış hafif şişmiş ve iltihap bağlamış. Banyo yaptırırken iltihap aktı. Neden böyle oldu benim yüzümden mi ? Birde 2 gün önce rotavirüs aşısı olmuştu acaba o yüzden mi? İlk anneliğim acemiyim hiç birşey bilmiyorum nolur bilgisi olan birşey desin. Korkuyorum bebeğime birşey olmaz demi 🥺 doktorumuzu aradım ulaşamadım. 😭