ggzmkrcc valla bi tek ben böyleyim sanıyordum sürekli u çoçuk çok uyuyo diyip duranlar yüzünden tripteydim iyi bir soru olmuş valla bizde 12 gibi kalkıyoruz kahvaltı akşamda sebze veriyorum uyumadan bi saat önce yoğurt uyurkende emerek uyuyor zaten emerek uyuduğu in yataga bağlıyor beni yanından kalkınca uyanıyor maalesef akşam 10 gibi uyumak istiyor 12de kalkınca 3 gibi tekrar uyumak istiyor sonra 6 civarı bida uyuyor sekiz sekiz buçuk gibi banyo biraz oyun ne kadar tutabilirsem sonra gene uyku