Alpaslaninannesii benim bebeğim de vardı hatta hatır hatir kasıyordu yavrum, şimdi azaldı alerjik dedi doktor ama.neye olduğunu bulmak çok zor dedi. Artık daha az kasindikca Bepanthol sensiderm sürüp rahatlattık Sonra bir tanede krem verdiler ismi “ petiel” , bacak arkaları da pişik olmuştu kızımın oraya da sürdüm bu kremi komple geçirdi